Monday 15 September 2008

၀ဋ္လည္ေနတာလား

အရင္ခ်စ္သူ..
သူခ်စ္သေလာက
္က်မၿပန္မခ်စ္ခဲ့တာ.
သူေတာင္းသေလာက္
မေပးနိုင္ခဲ့တာ.
က်မရဲ ့နွလံုးသားတစ္ခုလံုး
ပံုေအာမေပးနိုင္ခဲ့တာ
သူ ့ကိုနာက်င္ေစခဲ့မိတာ
အခုေတာ့.
အခုလက္ရွိခ်စ္သူ
က်မခ်စ္သေလာက္
သူမခ်စ္ခဲ့တာ.
က်မေတာင္းသေလာက္
သူမေပးနိုင္ခဲ့တာ
သူ ့နွလံုးသားတခုလံုးကို
ပံုေအာမေပးနိုင္ခဲ့တာ
ဘုရားေရ.................
က်မ၀ဋ္လည္ေနတာမ်ားလား....