Monday 4 August 2008

ရက္စက္သြားတဲ့ခ်စ္သူ

အရမ္္္းခ်စ္တတ္ခဲ့တဲ့က်မ..ကိုယ္ခ်စ္တဲ ့သူဆီကလဲအခ်စ္ကိုအ၇မ္းလိုခ်င္ခဲ့တဲ့က်မ.
ေနာက္ဆံုးေတာ့လဲအခ်စ္ေတြမရတဲ ့အၿပင္အမုန္းေတြသာရခဲ့တယ္..
စိတ္ကုန္တယ္ဆိုတဲ့စကားေလးနဲ ့က်မဘ၀ထဲကသူ...က်မမနွင္ပဲထြက္သြားခဲ့ပါၿပီ..
က်မမွာသူ ့ကိုေတြ ့ရဖို ့ေနေနသာသာသူနဲ ့ေတာင္စကာ းမေၿပာရေတာ့တဲ့အၿပင္
သူရွိေနတာေတာင္သိခြင့္မရေတာ့တာပါ....ေအာ္က်မဘ၀.
ေလာဘေတြေမာဟေတြမ်ားခဲ့တာကိုပဲအၿပစ္တင္ရေတာ့မွာပဲ...
သူ ့ေၾကာင့္ပူေလာင္ခဲ့ရတယ္...နာက်င္ခဲ့ရတယ္..လူေတြကိုဂရုမိစူက္တတ္ခဲ့တဲ့က်မ
သူ ့ကုိေတာ့သဲသဲလွဳပ္ေအာင္ဂရဳစိုက္တတ္ခဲ့တယ္...ဒီလိုဂရုစိုက္လြန္းတာကို.
သူကမၾကိဳက္ဘူးတဲ ့ေလ...သူ ့အတြက္ပူေလာင္ေနတာကိုမလိုခ်င္ဘူးတဲ ့.
သူဟာက်မအတြက္မဟုတ္ဘူးလို ့လဲအၾကိမ္ၾကိမ္သတိေပးခဲ့တယ္..
ခြဲခြါဖို ့အေၾကာင္းပဲအၿမဲေၿပာခဲ့တယ္...မခ်စ္မိေအာင္ၾကိဳးစားေနတယ္္တဲ ့...
က်မကိုလဲဘယ္တုန္းကမွအေကာင္းမေၿပာခဲ့ဘူး..ရုပ္ဆိုးတယ္..အသံကလဲေကာင္းမွာမဟုတ္ပါဘူး.
စသၿဖင့္ေပါ့ေလ...သူနဲ ့သိခြင့္ရတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြဟာက်မအတြက္ေပ်ာ္စရာအခ်ိန္ေလးေတြပါ..
အခုေတာ့သူက်မနားမွာမရွိေတာ့ဘူးေလ...က်မေပါက္ကရေၿပာတာေတြကိုနားေထာင္ေပးမယ့္သူမရွိေတာ့ဘူး.
က်မဂ်ီက်သမွ်ခံေပးမယ့္သူမရွိေတာ့ဘူး...အလိုလိုက္မဲ့သူမရွိေတာ့ဘူး..
က်မစပ္စုသမွ်ေၿပာၿပေပးမယ့္သူမရွိေတာ့ဘူး....လြမ္းေတာ့လြမ္းမိသားကြယ္..
အရင္လိုအခ်ိန္ေတြၿပန္ၿပီးေတာ့သာရနိုင္မယ္ဆိုရင္အရမ္းကိုၿပန္လိုခ်င္မိတယ္....
ၿပန္လာေပးပါ..

1 comments:

Angel Win said...

တုိက္ဆိုင္လြန္းလုိ့ ခံစားရတယ္